Přepravní podmínky platí pouze pro zboží zasílané v rámci České republiky.
Po obdržení Vaši objednávky ihned zjistíme dostupnost Vašeho zboží a v případě, bude-li skladem, připravíme expedici a předáme přepravní společnosti, která Vám zboží doručí do 2 pracovních dnů až domů. Nebude-li zboží skladem, zjistíme dostupnost a budeme Vás okamžitě informovat.
Objednávky přijaté o víkendech, či svátcích jsou expedovány vždy následující pracovní den. Doba dodání se v tomto případě o nepracovní dny prodlužuje.
Způsoby dopravy
Přepravní služba PPL
PPL je přepravní společnost, která dopraví Vámi vybrané zboží, až k Vám domů kdekoliv v České republice. Zboží je zpravidla dopraveno do 24 hodin od expedice. PPL dopravce obvykle doporučuje zásilky v pracovní dny od 8 do 17 hodin. Pokud nebudete na uvedené adrese k zastižení, zboží Vám bude pravděpodobně doručeno až následující pracovní den. Zásilku je rovněž možno osobně vyzvednout na příslušené pobočce společnosti PPL, jejich přehled naleznete na stránkách PPL. V případě problémů s doručením nebo informací o příslušené pobočce, můžete kontaktovat centrálu PPL a to na telefonu 267 713 487. Pohyb a doručování zásilky můžete sledovat zadáním PPL kódu balíku na oficiálních stránkách PPL a to v záložce informace o zásilce. Reklamační řád společnosti PPL naleznete v obchodních podmínkách PPL.
Česká pošta
Česká pošta je tuzemská přepravní společnost, která dopraví Vámi vybrané zboží, až k Vám domů kdekoliv v České republice. Expedice balíků probíhá v pracovní dny od 12 do 16 hodin. O expedici je zákazník pečlivě informován prostřednictvím emailu a sms. Zboží je zpravidla dopraveno do 24 hodin od expedice a to v čase od 7 do 17 hodin. Jestliže nebudete na uvedené adrese k zastižení, dopravce Česká pošta Vám ve schránce zanechá oznámení o uložení zásilky na nejbližší poště, kde si ji můžete vyzvednout nejpozději do 7 dnů. Pokud tak neučiníte, bude zásilka vrácena zpět prodávajícímu. Jestliže následující den po našem upozornění o expedici zboží neobdržíte zásilku a ani nenajdete oznámení o uložení zásilky na poštu, pak je Vaše zásilka na 90% automaticky uložena na Vaši nebližší poště. V takovém případě se na poštu okamžitě obraťte, anebo nás neprodleně kontaktujte. Pohyb o doručování zásilky můžete sledovat v systému sledování zásilek na stránkách České pošty.
Česká pošta | Balík Do ruky
Česká pošta je tuzemská přepravní společnost pro přepravu vnitrostátních zásilek do hmotnosti 30kg po celé České republice s garancí doručení zásilky přímo do Vašich rukou a to již následující pracovní den. Adresát má možnost sám si upravit čas a způsob doručení zásilky do vlastních rukou s garancí času dodání zásilky do 10., 12. a 14. hodiny, anebo v sobotu a s možností i odpoledního doručení. Adresát je pravidelně informován o možnostech doručení zásilky prostřednictvím sms, nebo emailu a jestliže nebude k dostižení na zvoleném místě a čase, bude zásilka předána na nejbližší, či zvolenou pobočku České pošty.
Česká pošta | Balík Na poštu
Česká pošta je tuzemská přepravní společnost pro přepravu vnitrostátních zásilek do hmotnosti 30kg po celé České republice s garancí možnosti vyzvednutí zásilky na zvolené poště již následující pracovní den a avizováním, kde se právě Vaše zásilka nachází. Odesílatel, anebo adresát si sám zvolí adresu pošty, na které bude balík připraven k vyzvednutí. Zásilku si můžete jednoduše vyzvednout na jakékoli pobočce České pošty a taktéž v čase, který si sám zvolíte. Adresát je pravidelně informován o možnostech vyzvednutí zásilky prostřednictvím sms, nebo emailu.
Česká pošta | Balík Do balíkovny
Česká pošta nabízí nový druh dodání na vybrané pošty, kde budete rychle odbaveni a můžete zde platit kartou. K vyzvednutí zásilky Vám stačí pouze kód. Více naleznete zde https://www.ceskaposta.cz/sluzby/ostatni-sluzby/balikovna#1
Uloženka
Uloženka poskytuje profesionální dopravní a logistické služby pro internetové obchody. Společnost má vlastní unikátní síť podacích a výdejních poboček v rámci České a Slovenské republiky. Touto službou je možné posílat zásilky o váze max. 20 kg a rozměrech 300 cm obvodové délky. Cena dopravy je jednotná a to 85 Kč. V případě problémů s doručením nebo informací o příslušené pobočce, můžete kontaktovat centrálu Uloženky a to na telefonu 777 208 204.
Osobní vyzvednutí na prodejně
Zboží si také můžete osobně vyzvednout přímo na prodejně Hupnakolo na adrese Vývoz 193, 747 22 Dolní Benešov. Objednané zboží přes internetové stránky je možné vyzvednout až po následném informování o připravení zásilky k osobnímu odběru.
Kontrola zásilky při převzetí od přepravní společnosti
Při převzetí zásilky Vám doporučujeme pečlivě překontrolovat stav zásilky (neporušenost pásky, viditelné poškození obalu, počet zásilek apod.) a následně odmítnout převzetí neúplné nebo poškozené zásilky. Odmítnutí zásilky je vždy nutné oznámit prodávajícímu. Skrytou vadu zásilky (zásilka je poškozená, či nekompletní) zjištěnou až po převzetí je zákazník povinen oznámit dopravní společnosti a vyžádat si sepsání zápisu o škodě. Pro rychlé vyřízení události je nutné zápis o škodě zaslat faxem, anebo emailem prodávajícímu.
Dopravní společnost má právo překontrolovat skutečný stav poškozeného zboží. Z těchto důvodů nesmí zákazník s poškozenou zásilkou manipulovat a je povinen zachovat i obal, ve kterém mu byla poškozená zásilka doručena. Náhradu vzniklé škody za poškozený balík vyplatí Česká pošta pouze příjemci, který reklamuje škodu při jejím převzetí. Dodatečná reklamace, po převzetí zásilky, je možná jen do 2 pracovních dnů od dodání. Reklamace probíhá jen u té dopravní společnosti, která ji dodala. Reklamaci uplatňuje vždy jen příjemce!