Doprava a platba

Přepravní podmínky platí pouze pro zboží zasílané v rámci České republikyPřeprava na SLOVENSKO je vždy zpoplatněna částkou 200kč

Po obdržení Vaši objednávky ihned zjistíme dostupnost Vašeho zboží a v případě, bude-li skladem, připravíme expedici a předáme přepravní společnosti, která Vám zboží doručí do 2 pracovních dnů až domů. Nebude-li zboží skladem, zjistíme dostupnost a budeme Vás okamžitě informovat.

Objednávky přijaté o víkendech, či svátcích jsou expedovány vždy následující pracovní den. Doba dodání se v tomto případě o nepracovní dny prodlužuje.

Způsoby dopravy

 

Přepravní služba PPL

 

PPL je přepravní společnost, která dopraví Vámi vybrané zboží, až k Vám domů kdekoliv v České republice. Zboží je zpravidla dopraveno do 24 hodin od expedice. PPL dopravce obvykle doporučuje zásilky v pracovní dny od 8 do 17 hodin. Pokud nebudete na uvedené adrese k zastižení, zboží Vám bude pravděpodobně doručeno až následující pracovní den. Zásilku je rovněž možno osobně vyzvednout na příslušené pobočce společnosti PPL, jejich přehled naleznete na stránkách PPL. V případě problémů s doručením nebo informací o příslušené pobočce, můžete kontaktovat centrálu PPL a to na telefonu 267 713 487. Pohyb a doručování zásilky můžete sledovat zadáním PPL kódu balíku na oficiálních stránkách PPL a to v záložce informace o zásilce. Reklamační řád společnosti PPL naleznete v obchodních podmínkách PPL.

 

  • Cena dopravy a pojištění je 110 Kč
  • Cena dobírky je 30 Kč (připočítává se k ceně dopravy)
  • Při platbě bankovním převodem je cena dopravy 110 Kč
  • Při platbě platební kartou je cena dopravy 110 Kč
  • Při objednávce nad 4 000 Kč je doprava ZDARMA

 

Česká pošta

Česká pošta je tuzemská přepravní společnost, která dopraví Vámi vybrané zboží, až k Vám domů kdekoliv v České republice. Expedice balíků probíhá v pracovní dny od 12 do 16 hodin. O expedici je zákazník pečlivě informován prostřednictvím emailu a sms. Zboží je zpravidla dopraveno do 24 hodin od expedice a to v čase od 7 do 17 hodin. Jestliže nebudete na uvedené adrese k zastižení, dopravce Česká pošta Vám ve schránce zanechá oznámení o uložení zásilky na nejbližší poště, kde si ji můžete vyzvednout nejpozději do 7 dnů. Pokud tak neučiníte, bude zásilka vrácena zpět prodávajícímu. Jestliže následující den po našem upozornění o expedici zboží neobdržíte zásilku a ani nenajdete oznámení o uložení zásilky na poštu, pak je Vaše zásilka na 90% automaticky uložena na Vaši nebližší poště. V takovém případě se na poštu okamžitě obraťte, anebo nás neprodleně kontaktujte. Pohyb o doručování zásilky můžete sledovat v systému sledování zásilek na stránkách České pošty.

Česká pošta | Balík do ruky

Česká pošta je tuzemská přepravní společnost pro přepravu vnitrostátních zásilek do hmotnosti 30kg po celé České republice s garancí doručení zásilky přímo do Vašich rukou a to již následující pracovní den. Adresát má možnost sám si upravit čas a způsob doručení zásilky do vlastních rukou s garancí času dodání zásilky do 10., 12. a 14. hodiny, anebo v sobotu a s možností i odpoledního doručení. Adresát je pravidelně informován o možnostech doručení zásilky prostřednictvím sms, nebo emailu a jestliže nebude k dostižení na zvoleném místě a čase, bude zásilka předána na nejbližší, či zvolenou pobočku České pošty.

  • Cena dopravy a pojištění je 99 Kč
  • Cena dobírky je 30 Kč (připočítává se k ceně dopravy)
  • Při platbě bankovním převodem je cena dopravy  99 Kč
  • Při platbě platební kartou je cena dopravy 99 Kč
  • Při objednávce nad 4 000 Kč je doprava ZDARMA

 

Česká pošta | Balík na poštu

Česká pošta je tuzemská přepravní společnost pro přepravu vnitrostátních zásilek do hmotnosti 30kg po celé České republice s garancí možnosti vyzvednutí zásilky na zvolené poště již následující pracovní den a avizováním, kde se právě Vaše zásilka nachází. Odesílatel, anebo adresát si sám zvolí adresu pošty, na které bude balík připraven k vyzvednutí. Zásilku si můžete jednoduše vyzvednout na jakékoli pobočce České pošty a taktéž v čase, který si sám zvolíte. Adresát je pravidelně informován o možnostech vyzvednutí zásilky prostřednictvím sms, nebo emailu.

  • Cena dopravy a pojištění je 89 Kč
  • Cena dobírky je 30 Kč (připočítává se k ceně dopravy)
  • Při platbě bankovním převodem je cena dopravy 89 Kč
  • Při platbě platební kartou je cena dopravy  89 Kč
  • Při objednávce nad 4 000 Kč je doprava ZDARMA 

 

Uloženka

Uloženka poskytuje profesionální dopravní a logistické služby pro internetové obchody. Společnost má vlastní unikátní síť podacích a výdejních poboček v rámci České a Slovenské republiky. Touto službou je možné posílat zásilky o váze max. 20 kg a rozměrech 300 cm obvodové délky. Cena dopravy je jednotná a to 80 Kč. V případě problémů s doručením nebo informací o příslušené pobočce, můžete kontaktovat centrálu Uloženky a to na telefonu 777 208 204.

 

Osobní vyzvednutí na prodejně

Zboží si také můžete osobně vyzvednout přímo na prodejně Hupnakolo na adrese  Vývoz 193, 747 22 Dolní Benešov. Objednané zboží přes internetové stránky je možné vyzvednout až po následném informování o připravení zásilky k osobnímu odběru. Při platbě kartou na prodejně Vám bude účtován poplatek 2,5 % z nákupu.

 

Kontrola zásilky při převzetí od přepravní společnosti

Při převzetí zásilky Vám doporučujeme pečlivě překontrolovat stav zásilky (neporušenost pásky, viditelné poškození obalu, počet zásilek apod.) a následně odmítnout převzetí neúplné nebo poškozené zásilky. Odmítnutí zásilky je vždy nutné oznámit prodávajícímu. Skrytou vadu zásilky (zásilka je poškozená, či nekompletní) zjištěnou až po převzetí je zákazník povinen oznámit dopravní společnosti a vyžádat si sepsání zápisu o škodě. Pro rychlé vyřízení události je nutné zápis o škodě zaslat faxem, anebo emailem prodávajícímu. 

Dopravní společnost má právo překontrolovat skutečný stav poškozeného zboží. Z těchto důvodů nesmí zákazník s poškozenou zásilkou manipulovat a je povinen zachovat i obal, ve kterém mu byla poškozená zásilka doručena. Náhradu vzniklé škody za poškozený balík vyplatí Česká pošta pouze příjemci, který reklamuje škodu při jejím převzetí. Dodatečná reklamace, po převzetí zásilky, je možná jen do 2 pracovních dnů od dodání. Reklamace probíhá jen u té dopravní společnosti, která ji dodala. Reklamaci uplatňuje vždy jen příjemce!