Obchodní podmínky

 1. Základní údaje o prodávajícím

Provozovatelem online obchodu hupnakolo.cz je spol. SNECER spol.s r.o.

Sídlo firmy:

SNECER spol. s r.o., Hlučínská 81, Dolní Benešov

Firma je plátcem DPH.

Kontaktní údaje:

tel: 553652003
email: info@hupnakolo.cz


Obchodní údaje:
IČO: 29447712
DIČ: CZ29447712
Číslo účtu:107-2723970237/0100

 

Vymezení pojmů:

Kupujícím je spotřebitel nebo podnikatel.

Kupujícím spotřebitelem, nebo jen spotřebitelem je člověk, který na rozdíl od prodávajícího při uzavírání a plnění
smlouvy nejedná v rámci své podnikatelské činnosti, ani v rámci samostatného výkonu svého povolání.

Kupující, který není spotřebitel, je podnikatel. Za podnikatele se považuje také každá osoba, která uzavírá smlouvy související s vlastní obchodní, výrobní nebo obdobnou činností či při samostatném výkonu svého povolání, popřípadě osoba, která jedná jménem nebo na účet podnikatele.

Nabídka je právní jednání směřující k uzavření smlouvy, pokud obsahuje podstatné náležitosti smlouvy tak, aby smlouva mohla být uzavřena jeho jednoduchým a nepodmíněným přijetím, a pokud z něho plyne vůle navrhovatele být smlouvou vázán, bude-li nabídka přijata.

Má se za to, že návrh dodat zboží nebo poskytnout službu za určenou cenu učiněný při podnikatelské činnosti reklamou, v katalogu nebo vystavením zboží je nabídkou s výhradou vyčerpání zásob nebo ztráty schopnosti podnikatele plnit.


2. Objednávka zboží

Každá objednávka na hupnakolo.cz je považována za závaznou a podáním objednávky kupující souhlasí s obchodními podmínkami, kupní smlouva vzniká převzetím a uhrazením objednaného zboží.

Kupující uzavřením smlouvy souhlasí se zpracováním a shromažďováním svých osobních údajů v databázi prodávajícího po úspěšném splnění smlouvy a to až do doby jeho písemného vyjádření nesouhlasu s tímto zpracováním. Kupující má právo přístupu ke svým osobním údajům, právo na jejich opravu včetně dalších zákonných práv k těmto údajům. Osobní údaje je možno na základě písemné žádosti kupujícího odstranit z databáze. Osobní údaje kupujících jsou plně zabezpečeny proti zneužití. Osobní údaje kupujících dodavatel nepředává žádné další osobě. Výjimku představují externí dopravci, kterým jsou osobní údaje kupujících předávány v minimálním rozsahu, který je nutný pro doručení zboží.  Kupující může písemně zažádat o odstranění údajů z databáze společnosti.

Objednávku vytváříte vložením zboží do košíku a následným vyplněním objednacího formuláře.
Po úspěšném uložení objednávky Vám přijde e-mail s rekapitulaci objednávky, pokud Vám mail nepřišel, nebyla objednávka s největší pravděpodobností uložena!!! v takovém případě nás kontaktujte. V průběhu vyřizování se po přihlášení můžete podívat na stav vyřizování Vaší objednávky.

Proces objednávky je rozdělen do několika kroků.

1)
přijato - objednávka byla úspěšně uložena, Vám přišel mail s její rekapitulací a čeká na naše zpracování

2)
aktivní - pokud není položka skladem napíšeme kdy bude, případně Vás kontaktujeme ohledně dalšího postupu

3)
připraveno k expedici - Vaše zásilka je zabalena, přepravuje se na podací poštu

4)
vyřízena - zásilka byla odeslána, na mail nebo přes sms Vám přijde číslo obchodního balíku (máte možnost sledovat na stránkách dopravce)
 

 

Zrušení objednávky

Kupující i dodavatel mohou bez udání důvodu zrušit objednávku až do potvrzení objednávky dodavatelem.
Pokud zruší objednávku prodávající hupnakolo.cz, zpravidla uvede důvod, proč není možné objednávku potvrdit (zboží se již nevyrábí nebo nedodává, zboží je dlouhodobě nedostupné nebo se změnila výrazným způsobem cena zboží). V případě, že tato situace nastane, budeme Vás kontaktovat a domluvíme se na dalším postupu.Prodávající si taktéž vyhrazuje právo na jakoukoliv změnu dárku v případě, kdy došlo ke zneužíití dárkového systému nebo nelze dárky dodat z důvodu nedostupnosti.
Zrušení objednávky ze strany kupujícího je možné do doby expedice.

 


3. Dodání zboží

Dodací lhůta je odvislá od dostupnosti zboží na skladě a liší se u celých kol a jednotlivých komponent.
Pokud je objednané zboží skladem je zpravidla expedováno do 24 hodin od přijetí objednávky.
Zboží se považuje za dodané doručením na adresu, kterou zákazník stanovil v objednávce.

4. Převzetí zboží

Zákazník je povinen prohlédnout si zboží bezprostředně při jeho převzetí. V případě poškození zásilky doporučuje prodávající kupujícímu sepsat s dopravcem zápis o škodě.

Na základě vyhotoveného záznamu bude zákazníkovi poskytnuta přiměřená sleva nebo dodán nový výrobek. Zákazník má také právo od smlouvy odstoupit.
Podepsáním dodacího listu zákazník souhlasí s převzetím zboží a stvrzuje, že dorazilo mechanicky nepoškozené. Na pozdější reklamace způsobené vinou dopravy pak nelze brát zřetel a budou zamítnuty.

Podmínky převzetí zboží včetně odpovědnostních vztahů se řídí dle podmínek dopravce.

5. Cena

Všechny uvedené ceny jsou konečné včetně DPH a balného. Poštovné  a balné se účtuje podle ceny objednávky a dle zvoleného typu přepravy.


V případě, že se Vám cena nelibí a máte pro to rozumný důvod, proč by měla být nižší (např. cena u konkurence), zavolejte nebo napište a domluvte si lepší!

Ceny na e-shopu a ceny v kamenné prodejně se mohou lišit.

 

 

6. Způsob platby za zboží

 

Platbu lze provést:

1) Hotově na prodejně v Dolním Benešově

2) Platbě řidiči při převzetí zásilky nebo na výdejním místě (dobírka)

3) Online pomocí platební brány PAYU

4) Převodem na účet - zapltaťte částku pomocí svého internetového bankovnictví nebo v Bance. Po dokončení objednávky lze použít QR platbu - prosíme, vždy si zkontrolujte platební údaje před odesláním. QR platba slouží pouze ke zjdednodušení platby, neneseme odpovědnost za chybně vyplněné platební údaje !

5) Financováním za pomocí splátkové společnosti Cetelem nebo Essox - více ZDE (nákup na splátky) .

6) Platba kartou na prodejně v Dolním Benešově - k této platbě si budeme účtovat přirážku 2,5 % spojenou s náklady na tuto formu platby.

 

 

V případě platby online nebo převodem vyřizujeme objednávku po oveření platby.


7. Doprava zboží

informace o dopravě najdete na zde

 

Kolo Vám doručíme seřízené a částečně složené, Vy jen nasadíte přední kolo, řídítka, namontujete pedály a můžete vyrazit.

 

 

Přeprava na Slovensko je vždy zpoplatněna částkou 200 kč (případně 250kč při platbě dobírkou)

 

Při zasílání na Slovensko se případné reklamace řeší podle českých zákonů!

 

 
8. Osobní odběr zboží

Pokud zákazník objednává zboží přes internet a odebírá ho osobně, dodavatel pouze potvrzuje, že zboží je pro zákazníka v provozovně rezervováno.
Zboží je zákazníkovi v provozovně dodavatele rezervováno po dobu 5 pracovních dnů od výzvy k odběru zboží.
Zákazník má právo si zboží v provozovně dodavatele před uzavřením kupní smlouvy prohlédnout.
V případě osobního odběru zboží v provozovně dodavatele se kupní smlouva považuje za uzavřenou až zaplacením celé kupní ceny a převzetím zboží zákazníkem

Při platbě kartou na prodejně Vám bude naůčtován poplatek 2,5 % spojený s náklady na tuto formu platby.

 

9. Záruční podmínky a reklamace - uplatnění práv z odpovědnosti za vady

viz Reklamační řád

 

 
10. Odstoupení od smlouvy

U smluv uzavřených distančním způsobem (na dálku) může kupující spotřebitel odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží nebo poslední části dodávky, a to bez ohledu na způsob převzetí zboží či provedení platby. Uvedená lhůta je určena k tomu, aby se kupující spotřebitel v přiměřeném rozsahu seznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží.

 

Kupující spotřebitel je oprávněn od smlouvy odstoupit i kdykoliv před dodáním zboží.

 

Odstoupení od smlouvy kupující spotřebitel prodávajícímu zašle nebo předá ve 14 denní lhůtě. Kupující spotřebitel nemusí uvádět důvod, pro který od smlouvy odstupuje. Pro usnadnění komunikace je vhodné v odstoupení uvést datum nákupu či číslo smlouvy/prodejního dokladu, bankovní spojení a zvolený způsob vrácení zboží.

 

Prodávající je povinen kupujícímu spotřebiteli vrátit částku plně odpovídající ceně zboží a zaplaceným nákladům na jeho dodání do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, a to stejným způsobem, jakým platbu od kupujícího spotřebitele přijal.

Preferejume vrácení částky formou bankovního převodu. Jestliže kupující zvolil jiný, než nejlevnější způsob dodání zboží, který prodávající nabízí, vrátí prodávající spotřebiteli náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží.

 

V případě odstoupení od smlouvy ponese spotřebitel náklady spojené s navrácením zboží, a jde-li o smlouvu uzavřenou prostřednictvím prostředku komunikace na dálku, náklady za navrácení zboží, jestliže toto zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.


Pokud již zákazník zboží obdržel a převzal, zašle zboží zpět, kde prodávající hupnakolo.cz bez zbytečného odkladu posoudí stav vráceného zboží. V případě, že je zboží vráceno prodávajícímu hupnakolo.cz v jiném než neporušeném stavu, je zákazník povinen nahradit zejména náklady související s uvedením zboží do původního stavu a vzniklou škodu na zboží (neúplný obsah, poškozený obal, opotřebení zboží apod.).

 Je-li společně se zbožím poskytnut kupujícímu dárek, je darovací smlouva mezi prodávajícím a kupujícím uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, pozbývá darovací smlouva ohledně takového dárku účinnosti a kupující je povinen spolu se zbožím prodávajícímu vrátit i poskytnutý dárek.


Nezasílejte k nám balíky na dobírku, nebudou vyzvednuty!

 

 

11. Dárkový systém hupnakolo

 

 

U vybraných modelů prodávající nabízí dárkový kredit, což znamená, že ke zboží lze vybrat jiné zboží do hodnoty tohoto kreditu. Tento kredit je uveden u každé této vybrané položky. Manipulace s  dárky( výběr, změna kusů, zrušení ) probíha v nákupním košíku.  Pokud dojde k vybrání dárku, který nelze z důvodu nedostupnosti nebo jiného závažného důvodu dodat, vyhrazuje si prodávající možnost nahradit dárek po domluvě jiným zbožím. 

Prodávající si taktéž vyhrazuje právo dárky nedodat, pokud dojde ke zneužití dárkového systému nebo pokud dojde k chybě na straně eshopu. 

 

Samotné dárky nelze vrátit a požadovat výměnu nebo vrácení peněz.

Dárky nelze kombinovat s platební metodou Essox a při zvolení dárku v košíku bude dostupná pouze možnost splátek společnosti Cetelem + platba hotově, dobírkou, předem a kartou

 


12. Ochrana osobních dat

Zaručujeme Vám, že všechna Vaše osobní data budeme používat pouze pro naši potřebu internetového obchodu.

Prohlašujeme, že informace o zákaznících jsou uchovávány v souladu s platnými zákony České republiky, zejména se zákonem o ochraně osobních údajů č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších dodatků a předpisů. Kupující uzavřením smlouvy souhlasí se zpracováním a shromažďováním svých osobních údajů v databázi prodávajícího po úspěšném splnění smlouvy a to až do doby jeho písemného vyjádření nesouhlasu s tímto zpracováním. Kupující má právo přístupu ke svým osobním údajům, právo na jejich opravu včetně dalších zákonných práv k těmto údajům. Osobní údaje je možno na základě písemné žádosti zákazníka odstranit z databáze. Osobní údaje zákazníků jsou plně zabezpečeny proti zneužití. Osobní údaje zákazníků dodavatel nepředává žádné další osobě. Výjimku představují externí dopravci, kterým jsou osobní údaje zákazníků předávány v minimálním rozsahu, který je nutný pro doručení zboží.  Zákazník může písemně zažádat o odstranění údajů z databáze společnosti.

 


13.Závěrečná ustanovení


Tyto obchodní podmínky jsou platné pro všechny kupní smlouvy uzavírané mezi prodávajícím hupnakolo.cz a zákazníkem.

 

Případné spory mezi Hupnakolo.cz a Kupujícím lze řešit také mimosoudní cestou. V takovém případě Kupující – spotřebitel může kontaktovat subjekt mimosoudního řešení sporu, kterým je například Česká obchodní inspekce. Více informací o mimosoudním řešení sporů naleznete zde. Než-li bude přistoupeno k mimosoudnímu řešení sporu, pak doporučujeme Kupujícímu nejdříve využít kontaktní email nebo telefon pro vyřešení nastalé situace.


Prodávající hupnakolo.cz si vyhrazuje právo obchodní podmínky měnit. Změněné podmínky vyhlásí vhodným způsobem na internetových stránkách
www.hupnakolo.cz nejméně měsíc před účinností nových obchodních podmínek.