ZCELA NOVÉ F-SI

 

Je lehčí (o 80 gramů oproti předchozímu F-Si) a se svými 900 gramy se jedná o nejlehčí MTB rám, který jsme kdy vyrobili. Kratší zadní stavba Ai™ pro lepší trakci a pomoc ve stoupáních. Více položená hlavová trubka pro ještě více OutFront™ kontrolu, když se ve sjezdu začnou dít věci. Precizní vyladění komfortu skrze celý rám pro lepší pohodlí v sedle i mimo něj. A přenos energie, který potřebujete v plném nasazení. Vylepšený reach a stack pro optimalizovanou pozici jezdce. A samozřejmě je tu i nová a úžasná Lefty Ocho. Jedná se o zcela jinou úroveň XC ježdění ušitou na míru totálním XC nadšencům.

 

 

Zcelá nová vidlice Lefty Ocho přepisuje knihu XC výkonu. Vidlice s nejlepším chodem, vysokou tuhostí a ultra nízkou hmotností. Zvládá i ty nejtěžší nástrahy jako nic jiného. S krásně hladkým chodem nehledě na to, jak tvrdě jedete. Zvládne vše, co pro ni připravíte. Extra velký offset v kombinaci s položeným úhlem hlavové trubky 69° vytvářejí OutFront geometrii, která poskytuje stabilitu ve sjezdech a mrštnost ve výjezdech. Díky tomu projede F-Si vším, na co si troufnete.

 

 

Krátká zadní stavba dokáže zázraky, co se trakce a hbitého řízení týče – není to však zadarmo. Abyste něco získali, musíte něco obětovat. To však neplatí u Ai. Ai je naše Asymetrická Integrace pohonu kola. Díky posunutí celého pohonu směrem ven můžeme zkrátit zadní stavbu ale zároveň zachovat průchodnost pro široké pláště a dvoupřevodníkové sady, pokud po nich zatoužíte. Díky rovnoměrnému výpletu je také zadní kolo tužší a odolnější. Chytré, že?

 

 

Náš speciání karbon BallisTec nám umožňuje posouvat hranice a vyladit pevnost ve všech částech rámu. Tuhost tam, kde je potřeba a podajnost tam, kde potřeba není. Díky své odolnosti můžeme na rámy poskytovat doživotní záruku.

 

 

Odpružení SAVE Micro-Suspension vylaďuje celkovou poddajnost rámu. Zadní rámový trojúhelník pracuje ve vertikálním směru a tlumí tak nárazy. Směrově optimalizované pletení karbonových vláken v sedlové trubce umožňuje kontrolovaný předozadní pohyb. Výsledkem je lepší trakce, vyšší rychlost a drasticky minimalizovaná únava jezdce v sedle i ze sedla. Jezděte rychleji po delší dobu.

 

 

Pro pohodlí v sedle jsme se rozhodli využít průměru sedlovky 27.2 mm. Integrovaná objímka pak posunula komfort na novou úroveň, kdy díky ní může větší část sedlovky pružit. Nyní tak můžete celý den dupat do pedálů bez trpění.

 

 

Rychlejší způsob pevné osy. Speciální tvar patky umožňuje ose zůstat v náboji a díky tomu je výměna kola rychlejší a jednodušší. Kompatibilní se standardem nábojů 148x12. Je to lepší způsob, jak uchytit zadní kolo.