Podzimní nabídka

Reklamace

Pokud vše proběhlo v pořádku, máme stejnou radost jako Ty. Pokud ti zboží radost z nějakého důvodu neudělalo, dej nám vědět, napravíme to. Níže si vyber, co chceš se zbožím provést a dále vyplň online formulář.

V případě, že jsi zásilku převzal a zjistil, že je poškozená z důvodu nevhodné manipulace při přepravě, neprodleně kontaktuj přepravce. Bohužel tuto reklamaci musí provést příjemce, tedy Ty.
 
REKLAMACE

Pokud jsi zboží použil a něco s ním není v pořádku nebo jsi obdržel jiné zboží než sis objednal, postupuj dále přes tento odkaz

VÝMĚNA ZBOŽÍ

Pokud ti zboží nesedí nebo nevyhovuje a chceš jej vyměnit za jinou velikost nebo typ, prosím pokračuj tímto odkazem.

VRÁCENÍ ZBOŽÍ

V případě, že chceš vrátit zboží, postupuj zde. Na vrácení máš 14 dnů od nákupu a podmínkou je vrácení nepoškozeného zboží