KÓNICKÁ HLAVOVÁ TRUBKA


Foil dosahuje perfektní vyváženosti mezi rychle reagujícím a stabilním řízením. Vidlice nového Foilu exceluje tuhostí v důsledku kónického 1? - 1? krku o větším průměru než u prvního modelu. Nicméně součástí nového Foilu je hlavová trubka o stejném průměru jako u předchozího modelu, ovšem s větším ložiskem. Hliníková vložka z původního ložiska byla odstraněna, aby uvolnila prostor pro širší krk. Celkově došlo ke zvýšení torzní tuhosti hlavové trubky o 13,5% oproti první edici modelu Foil. Navíc se boční tuhost vidlice zvýšila o 6%. „Jednodílná“ řidítka Syncros v kombinaci s větším průměrem kónického krku a větším ložiskem umožňují novému Foilu reagovat na podněty z řidítek přímo a zároveň jasně odpovídat na povrch silnice. 

 

Položky s technologií podle kategorie